1
1


Business Events

 

In April 2015 organiseerden wij voor een bedrijf uit de chemische industrie een business event voor 350 personen in het Bonnefantenmuseum. Het museum onderging een totale metamorfose.

Twee dagen lang waren wij samen met onze huisdecorateurs actief bezig om het museum te stylen. De corporate identity van onze klant werd creatief verwerkt in de complete decoratie en inrichting.
De combinatie van oude en nieuwe kunst met hip lounge materiaal was adembenemend.

Nadat onze gasten de hele dag in het MECC aanwezig waren op de UTEC stonden ons bussen klaar om ze naar het museum te vervoeren. Onze hostessen begeleidden de gasten naar de bussen en na een korte rit van 5 minuten kwamen de gasten aan bij het Bonnefantenmuseum.

De loper lag uit en de saxofoniste zorgde voor een stijlvolle en muzikale ontvangst. Na de ontvangst verplaatste iedereen zich naar de trappen van het museum die voor deze gelegenheid als ruimte voor het aperitief diende. De welkomstspeech van de directie werd gevolgd via een live-feed op de door ons geplaatste led-screens en geluidinstallaties.
Onze cateringspartner zorgde voor exclusieve hapjes en drank.

Na de speech werden de deuren naar alle ruimtes geopend en liepen de gasten door het museum. Het diner werd uitgeserveerd als walking diner vanaf schilderijen(plateau’s). Op verschillende plekken stonden live-cooking stands in verschillende thema’s zoals bijvoorbeeld de Italiaanse en Franse keuken.

Rond 21.00 uur ging de cocktailbar open, de band begon te spelen en de stemming zat er gelijk goed in. De band “Ladies Live” zorgde met hun repertoire van disco-classics en top 40 hits voor de ultieme feeststemming. De dansvloer was geen moment onbezet en er werd gefeest tot in de late uurtjes.

Vanaf 23.00 uur stonden de bussen klaar om de gasten terug te vervoeren naar de hotels in Maastricht. Maarrr.. voor de echte feestganger ging het feest door tot 02.00 uur.

Een combinatie van culinaire hoogstandjes, stijlvolle inrichting en decoratie, muzikaal entertainment en de personal touch van M-Event zorgde voor een succesvol, professioneel en onvergetelijk business-event.